HIBURKAN HATI anda ! ^^



Skul !

Benci giler kad skul sheikh nie . Muak lak ai !
Selalu dieorang gaduh-2 kad dalam kelaz . FUck lha wei !
Semua nak bajet gangster kan depan aku ?
Semua nak cari fasal dengan aku ?
Ape , dieorang ingad kelaz tu nenek moyang dieorang yang punye ke . 
LANCAU ! -,-

Hari-2 kene buli dengan amin juned.  Kau tunggu je esok lha bhai .
Esok aku pakai suar sukan , Memang kene terajang arh kau !
Aku sabar je dengan kau , kau sepak kaki aku .
Kau piker tak saked ke ? Babi tak saked . Kaki kau dah lha cam gorrrrrillaaaa
Bodoe ! 

Tadi Lepas abes cakap dengan ibu .

aku : ibu , nak pindah STAN bu !
ibu : ar ? dulu aku suh kau masok stan kau takhendak . menyusahkan aku je 
aku : ouh , okeoke .

Apehal ? Aku memang ade niat pun nak bela dari SHEIKH tu .
Semua boodak cam palad orr .
Semua boodak boodak nie pembawa sial yang uuuu . -,-
Maseng-2 tunjuk gangster ! Padahal ! Hurm , hampeh
Bodoe ~