HIBURKAN HATI anda ! ^^



Senget !

Okeyy ! Hari ni SAYA nak bercerite *jadi baek .
Tadi kan di skul , ade boodak cari pasal dengan saya . 
Time sejarah , tah apekene dengan die . Poe baleng buku geografi die dekad tempat saye .
erh ? Ingad dapad lepas ? SAYA COKEK SAMPAI MAMPOS ! *tipu je
Ape lagi lha kan ? Boodak dah ajak gaduh , tak bole buad ape .
Ambek buku geo tu , then pukul banyak-2 kali dekad tangan die depan cekgu .
Nampak ? Gangster tak Gangster tak ? 
Lepas tu dah abes sejarah kan , Die cari pasal lagi . Erh ? 
Jangan piker saked kau je keyh ? Saked aku ? 
Ape lagi , saya pergi sepak die punye kaki . Erh -,- Ade tapak kasot lha kad die nye suar .
Malaz nak basoh kasod *
Lepas tu kan , kawan saya pertahankan saya . Erh ? Demi kawan tu !:D
Abes , kawan-2 die cari pasal dengan kawan saya -,-
Kesian kawan saya . Kankan ? 
Tapi kawan saya lagi kuad . Saya malaz je nak terajang . Mood hari ni baek siked (;
Dapad sepak tu pun jadi lha , Pastue tetibe die cari pasal lagi .
Ape lagi , ambek buku tu . Pukol die . Pergh ! 
Sedap punye .. Gile kuad lha kan ? Itu akibad marah . sebaek ade buku geo die .
Erh , btw . Sori koyakan kulit buku kau junet (;
Lepas tu , Ape lagi lha kan ? Ramai orang datang kelaz saya . Sampai biseng 
Erh ? Kalau datang just nak saksikan kiteorang gaduh takpe lha .
Ni buad biseng lak . Yang kawan aku ni pun satu -.-
Pukul junet tu sampai nak jatuhkan meje bagai . Haih , 
Dah dieorang buad biseng . Piker bole lepas ? Hambek kau cekgu datang .
HAHHA ! ecet ?saya lepas lha :)
Ye lha , ikod kawan lari -.- Lagi pun cekgu tu datang nak panggil boodak-2 kelas sebelha je .
Bagoz cekgu Bagoz . Angkot dieorang bawak gi kelaz sebelha . Semak je .
Lepas lari dari cekgu tu . Pergi lha kelaz KH lak ! ecet ! Fuck kemahiran hidup !
Langsi lebey ! ADOII ! tak suke arh ! Ni nak marah nie kan ?
Sampai tertidor kad dalam kelaz urh . Ngantok lha wei . Sumpah bosan -__- 
Cekgu tu bace membosankan . Bookan matapelajaran tu yang membosankan .
lepas kh dah abes , gi masok kelas BM lak ! 
macam biase , cekgu tu mengajar . *Tak meluat pun xP
Okey , pas abes BM tu , gi lha kelaz 1C . nak buad biseng 
Sebab dieorang dah buad biseng kad kelaz saye . Kene lha balaz
*Tipu je .
Oke , datang 1C sebab ade agama xD
erh ? Tetibe lak dieorang pandang saya ? 
Apehal kau ?! Jelez ke aku makan lolipop . Kau tadek ?!
oke , sebenarnye lolipop tu , lolipop semalam boodak kelaz 1C bagi .
Tinggal bawah meje . Apelagi , rase nak makan lak . Makan lha time agame .
Ustazah tu pun tak perasan . Yang ustazah perasan aku gune pen hijau . 
Jyeah ! Tak kene marah pun , just kene tegor xP
Lepas cekgu tu bela dari tmpat dudok aku , ape lagi . Kuarkan lolpop tu balek , makan ! Erm yummy . HAHAH ! kaurang tentu jelez kan ? *Boodak-2 kelaz aku jerhh .
Erh ? Kaurang kate aku slamber je makan kad kelaz ?
yaw . Orang taiko , biase lha .
Tapi dieorang ni pengotor -.- Gi simpan cicak mati bawah meje .
Erh ? ilang selere mak aku nak makan lolipop tu ! 
Tadek otak ! wekk ! c(:
Agame dah abes . Time to KOKO fuck pulak !
Muke aku nak datang KOKO ?! wowwow ! tanak arh datang !
btw , sebelom koko . Jumpe MOHD HELMI 
Sebek kau tegor aku bhai . Sayang kau lha . 
lepas jumpe die tu , gi rehat ! Ouh ! Lapar lha !
Hambek kau ! Ayam masak merah aku beli . 
Tak mahal pun , 3 ringgit je . Murah kan ? Pftttt -,-
Lepas makan tu , Bosan ape lagi . Gi kelaz 5MPV2 . kelaz HELMI .
tengok papan kenyataan dieorannng -.- Ade maklumat murid . Ade no tepon helmi . Aku hambek ! c(; 
Tapi best ar gak . Kelaz dorang macam bilek pengantin ,
Sumpah lawa . tapi kad luar je . Sampai dalam lantai kotor -,-
Bosan punye bosan , asek berdiri je kad kelaz tu . 
Ape lagi , dudok kad meje cekgu . Kad depan sekali . 
Aku kan CEKGU ?! pehal ?
time koko , asek kene dende je . Kumpulan kalah -,-
Looser . Kumpulan Kiteorang sebenarnye nama TRANSfomers ape tah -.-
Then tukar ke , FUKU CHAN ?? o.O ee , what ever . 
kaurang nak tahu aku masok ape ? Aku masok ct.john .
Badan beruniform yaang amat membosankan . Kbhai ..