HIBURKAN HATI anda ! ^^



Pujaan Hati ッ

Bace tak title ? -__-

Pujaan Hati kea ? Bookan bende tue dah lepaz ? Tak payah nak ulang lorh kan ? Cer lame -.- Die membuadkan aku mengungkit kesah lame . So ? kesah ? -.-

Hari nie Skul . Macam biase , tetibe lak bunyi loceng 3 kali . WTF ? ape bende nye tue ? *Tak tahu tak tahu . Semua bergegas keluar kelaz . Woi ! Asal kau keluar ? Tadek adab ke ? Cekgu ade tue ! Hormat lha siked ! *tipu jer . Sebenarnye hari nie ade , ape name nye tue ? eee . What the hell ? -,- Ade latihan kebakarab . Setiap tahun bende yang same je -__- tak perlu ulang lha kan ? Dah lha beratur kad belakang asrama ! Punye lha bapak die HOT ! Lelaki kad depan tue pulak , memekak cam anjing . Hambek kau , Sekali matahari terik . Saked kan mate ? Mate aku dah cam cacat sebelah da . -.-

Yeay ! *Tetibe . Latihan kebakaran dah abes . (: tak dengar satu haram pun ape cekgu tue cakap -.- Yea ? kau piker aku soundtrouble lorh ? sori siked yaw ? Oke , semua beredar masok ke kelaz , Mase kad tangge tue dalam perjalanan nak balek kelaz , aku tunggu someone , tapi banyak pulak orang kad belakang nak jalan . So , mampos lha ! HAHA ! jahad tol aku nie ! -.- sumpah , Dalam kelaz ? Memang menyakidkan hati lorh bhai ! Mencirit je lha hai -.- Ade orang buad aku jatuh dalam kelaz , Muke dah cam haram lebey . Babi betol lha . Aku tak cari pasal dengan kau kan , tak payah cam haram lorh babi (: Aku tahu kau babi . Kau memang babi kan ? Ape ? silap erk ? Abes ? Kau keturunan babi ? Okeoke , dah paham (: . Pstue pastue kan ,  Ade lak orang kene sound tambah maki dengar aku . Da lha , kad situ ade ehem-2 ! AHAHHA ! menjerit doe aku ! >< saked lha hai hati . Mane tak nye . poe pukul belakang aku dengar buku science aku . tak cam palad urh ? memang free-2 lorh kene maki dengan aku . Bhai , kau tak kenal sape aku karn hai ? So . diam je lha beb , Kang aku bawak abg-2 form 5 _ form 4 nie kang , tambah kakak aku yang gengster tue terajang kau kang , nak nak ? Yea ! Nak kan sajea lha kan ? -.-

Next -.- ade matapelajaran AGAMA lak ! HAHA ! yang tak bole tahan tue yang time diorang kene panggil kad depan tue . coz panjat pagar skul ! Serong koko -.- Nak serong gak . Tapi aku girl , buad care girl lha bhai ! Adess , lelaki tue dah memang ! So ? Jap-2 ! Ape aku merepek ? Hish , Sangad bosan lorh time agama . Coz Angah a.k.a Shera tak duduk sebelah aku -.- Aku dok sebelah karo malaysia -.- What the hell ? HAHAA ! -.-

okE , selepaz Matapelajaran AGAMA . ade BI pulak ! Adess lemah gilo ! HAHA , sebek ade  nilam hari nie . Tah kenape cekgu nie mimpi , nak bagi kiteorang bace pun tak tahu ! -.- Tapi memang lawak lorh bhai ! Tengok boodak boodak bace . Buku diorang bace  , macam buku boodak darjah 2 lak tue ! ish ! Bace buku tentang kucing . Meaw je banyak . What the fuck ? Haih -.- *Part nie aku suke . ehem-2 dudok diam-2 and dengar aku bercerita . Selepas BI nye time . Aku dengan mem aku nie kene hantar buku tue dekad atas meje cekgu ! What the tut ? Bapak lha hai nye berat nak mampos buku tue ! -.- Sohai tol ! Mase dalam perjalanan nak turun tangge kan , ehem-2 ! Aku jumpe budak tue ! Budak sape ? Pujaan hati yang tak pernah nak kekal lame -.- Miss you lha dear :( Even kite dah pisah sekali pun , maseh sayang kau . YeaYea . Aku tahu kau ehem bhai . Tapi sebab sayang punye pasal , Aku terpakse lepaskan kau . Sebenarnye aku tak rele . Haih -.-

Andai bole undurkan mase ! Memang aku dah buad . Nak buad ape undurkan mase ? Sebab tanak kenal kau dari dulu ! Mase darjah 6 kite pernah gaduh kan ? Kau tak tahu . Tapi aku kenal kau . Sumpah ! Kau tak kenal aku kea gile ? Lawak tol ! Sampai aku block kau hah . Mencirit sangad lha kau nie . Kurang ajar lha orang kate . Yup -.- kau tak kenal aku memang lha . Tapi kau kenal ke tidak aku nie , Kau memang jahad terhadap aku . Yea lha -.- Aku sedar aku ni ape orang kate ? *Penyibok . Yea yea , aku sedar . So ? Oke fine . Malaz nak cakap tentang tue lagi . Skunk nie Aku pun block kau . Tapi tah kenape aku baek hati sampai UNblock kau pun aku tak tahu . Hish . Kau bace tak nie ? Bace tak ? Hope kau bace lha .
Lepas hantar buku tue . Balek lha kelaz -.- Dah lha kene lalu kad kelaz die . Hish , Mase dalam perjalanan nak balek kelaz , Tetibe Aku terstop lak kad kelaz 1A . pastue undur gi kad 1 Agame 2 . yeah ! Luzer , Macam ade kelibat doe kad belakang kelaz 1 agame 2 tue . tue lorh aku undur . Aduh , time kad kelaz 1A tue . hope-2 lha Boodak ehem-2 tue tak nampak aku ! Dah lha aku undur kad kelaz die , then poe kelaz EX aku . memang jahanam kantoi lorh , Aiseh -.-
*Memang dah stop lha cer die kad sini . Kbhai .

For ehem-2 S . sori -.- Malaz lha nak piker pasal kau lagi . HAHAH ! bubye :P