HIBURKAN HATI anda ! ^^



Mane Satu ? ッ

Esok nak gi skul ke taknak erh ? Malaz lha -.- Esok da lha kene hantar buku geo ! Memang fail lha , dah lha tak siap langsung . Wajib ke hantar buku tue ? lemah tol lha semangad aku bile cer pasal homework nie . Aiseh -.- Meluat pun ade joogak lha bhai -.-

Kalau tak gi skul . Tak dapad jumpe kengkawan selame 4 hari , yea tak ? Aku fiker kawan jer . Cekgu , homework , peraturan , and other tue , lantak lha hai . Kesah sangad ke ?

===============================================
Skunk nie , ehem ! Aku happy idop single . So sape mintak urh , Kim salam tok abah kau yerk ? Sebab aku tolak kau nye Tawaran urh . Tanah aku der . Happy gile babeng lha idop single bhai ! Lelaki sume same je -_- nak harap kan seseorang ? Sampai Akhirat kau rase bole tak ? Memang tak lha :D
jap jap ! Kepade Anak zahir . rindu kau lha gila ! Memang tak lha aku nak benci kau . Kau benci aku ? Lantak kau lha hai . Asalkan aku  tak pernah ade niat nak benci kau langsung . Dalam hati , sape tahu , yea tk ?-.-